La Fundació

La Fundació Joan Vehí és la representació del seu gran projecte, en el que en Joan s'ha dedicat en cos i ànima durant els últims anys de la seva vida. Afortunadament, en Joan Vehí era molt conscient del valor cultural del seu patrimoni fotogràfic que inclou no només fotografies de la vida íntima de grans artistes com Salvador Dalí sinó també la història il·lustrada de Cadaqués i la seva gent..

En Joan volia tenir la seguretat que tothom podria gaudir de la seva col·lecció i que aquesta pogués continuar essent consultada per estudiants o historiadors que sovint apareixien al seu estudi.

D'aquesta preocupació i de la voluntat i perseverança de Joan Vehí neix la Fundació mitjançant la qual s'ha de conservar la totalitat de la col·lecció de fotografies i càmeres que en Joan volia mantenir sempre juntes.

Podeu veure la notícia que avançava la creació de la Fundació Joan Vehí aquí.